Regulamin sklepu
- Sklep internetowy www.bontcycling.pl prowadzi MM-TECH Michał Małek z siedzibą w Stare Żukowice 221 B, 33-151 Nowa Jastrząbka. zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki pod numerem NIP: 993-043-60-67 i REGON: 120961778
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu internetowego i jest powszechnie dostępny na stronie Bontcycling.pl. Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować. Regulamin dostępny jest w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Bontcycling.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go do Bontcycling.pl.
- Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
- Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu Bontcycling.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie. Bontcycling.pl zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.
- Bontcycling.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia.
- Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia, zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.
- W razie wątpliwości przyjmuje się, że umowa sprzedaży została zawarta z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Wszystkie produkty oferowane przez serwis są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Kolor lub odcień towarów, może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach z uwagi na rodzaj urządzenia końcowego z jakiego korzysta klient. (kodowanie kolorów).
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego Bontcycling.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.
- Bontcycling.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Bontcycling.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.
- Przewidywany czas realizacji zamówienia w normalnym przypadku to 1-4 dni robocze. Czas ten podany jest w opisie towaru będącego jego przedmiotem. Niektóre przedmioty dostępne są jedynie na zamówienie (zamówienia niestandardowe jak kolory custom lub wersje WIDE, NARROW) i czas realizacji może się wydłużyć w zależności od okresu w ciągu roku 6-8 tygodni. Informacja taka będzie podane przy konkretnym produkcie.
- Bontcycling.pl pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta.
- Bontcycling.pl może w ramach promocji zawiesić pobieranie zryczałtowanej opłaty, umieszczając stosowną informację na stronach " Bontcycling.pl".
- Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
- Sklep oferuje różne formy płatności. Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze (tzw. “przesyłka za pobraniem”) lub wybrać inną formę płatności:
- - przelew na konto : 23 1090 2590 0000 0001 4262 4309 (Santander Bank)
- - płatności online dostępne na stronie
- W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Bontcycling.pl ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Bontcycling.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@bontcycling.pl) lub telefonicznie (+48 788 722 722). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (w przypadku faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji. (więcej informacji w zakładce "Wysyłka i Zwroty")
- Jeżeli użytkownik jest konsumentem w rozumieniu art. 22¹ kodeksu cywilnego, to na podstawie Ustawy prawo konsumenckie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy zgodnie z ust. 21 i 22. w przeciwnym razie ustępów tych nie stosuje się. Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta, każdy Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.
- Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego Bontcycling.pl, którą można znaleźć w zakładce "Polityka prywatności”.
Wysyłka
- Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską DPD
- Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski - lub po wcześniejszym uzgodnieniu obu stron na terenie UE.
- Sklep bontcycling.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
- W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na bontcycling.pl należy kontaktować się ze sprzedawcą.
Wymiana towaru.
- Sklep umożliwia wymianę nieużywanego towaru który nie spełnia Państwa oczekiwań (np. Źle dobrany rozmiar). Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w sklepie bontcycling.pl np pod numerem telefonu : +48 788 722 722 w celu ustalenia szczegółów wymiany danego produktu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury lub innym dowodem zakupu, który został Państwu przekazany.
- Klient pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do Wymiany. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na swój koszt.
- Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, Klient zobowiązany jest do dopłaty różnicy.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
Zwrot Towaru.
- Od realizacji umowy na odległość można odstąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki od Kuriera. Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym należy wówczas zwrócić maksymalnie do 14 dni roboczych licząc od dnia odstąpienia od umowy.
- Koszt przesyłki towaru do sklepu bontcycling.pl zostanie zwrócony klientowi wraz ze zwrotem środków za towar w kwocie nie wyższej niż najtańszy sposób dostawy dostępny w serwisie sklepu www.bontcycling.pl
- Odstąpienie powinno nastąpić przez złożenie pisemnego oświadczenia, które należy przesłać na adres info@bontcycling.pl Konsument nie ma obowiązku podawania przyczyny odstąpienia od umowy. Jeżeli użytkownik zapłacił przelewem, to zwrot nastąpi na rachunek, z którego dokonano przelewu. Jeżeli zapłacił przy odbiorze produktu, to zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
- Towary wysyłane do Klienta są nowe i nieużywane. Przekazywane w stanie nieuszkodzonym i wolne od znanych nam wad. W przypadku ich stwierdzenia należy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki poinformować sklep o zaistniałej sytuacji celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej - zwrotu lub wymiany.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości przedmiotu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne. Uszkodzenia spowodowane przez niewłaściwe użytkowanie towaru zostanie odliczone od jego wartości.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy , w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest drogą mailową u konsultantów naszego sklepu lub jego wzór zamieszczony został poniżej.
Wzór odstąpienia od umowy.
- Adresat : MM-TECH, Stare Żukowice 221 B, 33-151 Nowa Jastrząbka. +48 788 722 722 e-mail: info@bontcycling.pl
- Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
….............................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy
- Imię I nazwisko konsumenta (-ów)
- Adres konsumenta (-ów)
- Podpis konsumenta (-ów)
- Data
(*) niepotrzebne skreślić
Reklamacje.
- W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru lub Klient uzna, iż zakupiony towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas może zareklamować produkt.
- Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela 12 miesięcznej gwarancji.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.
- Towar odsyłany do sklepu bontcycling.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wolny od zanieczyszczeń związanych z użytkowaniem. Koszty usunięcia powyższych przez Sprzedawcę obciążają Klienta.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem
- Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta MM-TECH odpowiada wobec Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) oraz za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania do świadczenia usług.
- Reklamacje dotyczące wady rzeczy albo niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania do świadczenia usług mogą być składane u konsultanta z użyciem e-mail: info@bontcycling.pl lub w jakiejkolwiek innej formie pisemnej.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia.
- Reklamacja może zostać uwzględniona poprzez naprawę lub wymianę, a także obniżenie ceny towaru. “Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
- byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
albo
-w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.
Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy.